Week Update

20151103_234521png

I går, måndags, var jag iväg till Discshop för extrajobb. Jag var jättenervös men tyckte ändå att det var skönt med en dag där jag fick fokusera på något annat än skolarbete.

Det hela gick i alla fall jättebra. Jag fick jobba med en superfin tjej hela dagen som verkligen fick nervositeten att släppa, arbetet var faktiskt ganska kul att hålla på med (man fick mycket inspiration till framtida filmkvällar) Och så bjöds det på thai-mat vid lunchen sen. Visst låter det som en ganska schysst arbetsdag ändå?

Idag återvände jag dock till pluggandet igen, trots att jag egentligen lätt hade arbetat en extra dag på Discshop.

Imorgon blir det samma sak igen, men sen på kvällen blir det i alla fall tacos hos Mattias syster med familj. Alltid något att se fram emot!

***

Yesterday I took a pause from all the school work to work one day extra at Discshop in Morgongåva and it was actually really great, especially the pause from school.

I got to work with a super nice girl, the work was easy and pretty fun to do, and then we got free thai food for lunch. Doesn’t that sound like a pretty good day at work?

Today I’ve studied as usual, whish I’m gonna do tomorrow as well. But tomorrow night there will also be some fun activities, like taco night at Mattias sisters house.

Leave a Reply

