Caramel cheesecake & white hot chocolate

DSC06278

“Trots att jag inte ens ville gå upp ur sängen imorse så måste jag ändå medge, det slutade i en himla bra dag det här”

Torsdagsmorgonen var inte ett dugg kul, men jag skärpte till mig ändå och åkte in till allmänpsykiatriska till mitt möte, och sen blev dagen faktiskt riktigt bra. Efter mötet gick jag ner på stan för att kolla efter lite julklappar, så träffade jag Moster och Morfar och blev bjuden på en spontanlunch/frukost på Johansson. Vi kollade i lite butiker tillsammans och så blev jag sedan upplockad av Jamie för att åka till Västerås och Erikslund för ännu mer shopping och ännu mer fika. En eftermiddag helt i min stil vill jag lova. Inget piggar upp så som en shoppingdag kan göra!

***

This was the best part of my thursday. I woke up and felt like shit, but managed to get myself to the meeting with my psychologist anyway. Afterwards when I went down town to look for some christmas gift I ran into my aunt and grandfather which I then also had lunch with. We had a look in some shops and then Jamie picked me up to have another look in Västerås as well. Such a perfect shopping day!

Leave a Reply

